Små saker kan göra en glad.

Vid övergångsstället på väg till skolan stod jag denna morgon. som vilken morgon som helst var jag totalt inne i mina djupaste tankar och från ingentans blev jag plötsligt avbruten. Avbruten av en välklädd affärskvinna i en svart BMW som kör upp bredvid mig, rullar ner fönstret och säger " jag älskar ditt hår, otroigt snygg frisyr". "eh Tack!" blev mitt svar. trevlig prick den där kvinnan. Att göra sig besväret att stanna och stoppa upp trafiken för lite hår. sådana älskar vi.  Men allt höll på att förändras i nästa sekund, från glatt leende till sur citron då en fågel sket, den sket 30 cm från mig. död. jag fick inget på mig men bara att höra plasket mot trottoaren fick mig att rysa till. Puh. Jag överlevde. Glatt gick jag vidare.

Kommentarer
Postat av: Bengan

Amerika i ett nötskal, kul! Att du är vacker visste jag redan

2012-04-25 @ 11:52:43
Postat av: Anonym

Hahaha minns du thorildsplan? Eller Annas student?

2012-04-25 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0