Vikarier. Ett släkte för sig.


Dagens vikarie.

"Har jag berättat för er när jag var i Italien och karva i marmor?" JAAAAAAA det har du gjort, det gjorde du sist vi hade dig, och ja du pratade om dig själv i en timme och om vilka fantastiska saker du gjort i ditt liv och om saker du sett.

Han är den vikarietypen som man inte vet om han är konstat hög eller om han bara fått ett elakt virus på balansnerven. Att inte kunna stå still på en punkt utan konstant vingla omkring kan inte vara det roligast tidsfördrivet som finns, eller så tycker han det, vem ska jag vara att dömma honom. Den här vikarien har också en tendens att dra ut på oooooooord i slutet av meningar. Kan det vara så att han inte vet vad nästa mening ska vara och därför behöver han en fjärdels sekund för att lista ut det. Mycket möjligt. Han är även den som ALLTID avlutar meningar med ordet "okej" i en frågande ton. Jag vill inte svara ja får då måste jag lyssna på hans harang om hans resa till Korea och vad han gjorde där.

Kommentarer
Postat av: Mr T

Du! Snacka inte illa om vikarier nu :P

Dom är fett sköna och inget annat. Punkt!

Eller så kanske det bara är vi själva som tycker det? Vem vet. Men "what you feel is what you are, and what you are is beautiful!" (8) haha



Hur som så har jag massa roliga vikarie historier, men dom tar vi i ett annat forum :)



(Och det där med att behöva något ögonblick för att komma på nästa mening kan mycket väl vara sant. Gäller att vara grym på att improvisera och snacka skit)

2012-04-17 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0