2753 bilder senare och jag är i Kalifornien


Anna är förkyld. Detta betyder att hon endast rör sig från sängen till soffan till matbordet till soffan till sängen på en dag. Så hennes mission igår var att radera alla mina 2753 bilder jag hade i min iphone. Jag kunde inte se hennes ansikte när hon gick igenom alla mina bilder men av fnysen, skratten och harklingarna att dömma förstod jag att det var rätt så underhållande. Därför tänkte jag nu dela med mig av nåra fin fina minnen från det gångna året, sånt som man inte glömmer i första taget, ni vet sånt som ligger och guppar i bakhuvudet och får en att flina till när man står för sig själv och väntar på bussen.


Början. Att komma hem till ett stockholm i april när det inte finns någon snö kvar.


Frihet. Trots att det var några år sen nu


En riktig höjdare. Konsertsommaren var kanoners. Speciellt när man hamnar bredvid lugna norrlänningar som nickar med i takt till musiken


En sväng till Live-Long-Time. och vi hann med att skaka tillsammans med MIA


En rundtur i skärgården.




Alla cafeer som besöktes


Besvärad. Nä aldrig


Träffade människor jag adrig träffat. och aldrig kommer träffa igen




Reste söder ut. och väster. och norrut










Tillbaka till metropolen stockholm med mina troga följeslagare




Ännu en vinter. Ännu en resa till Kalifornien bokad.


Ja just ja, vi är här nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0