Multi


What's your name?

Linn..Camilla

Har börjat vänja mig vid att folk i skolan ropar Camilla efter mig. Har till och med fått till en hyffsad namnteckning på Camilla Engström.
Okej. så här ligger det till. Jag är folkbordförd som Camilla Linnea Engström, det står alltså att jag heter Camilla Linnea Engström i mitt pass. När jag i början av terminen skrev in mig i skolan var jag såklart tvungen att skriva mitt exakta namn Camilla Linnea Engström. Så när lärarna ropar upp mig blir det Camilla. Oerhört intressant, eller hur? Men lite spännande. får spela teater mitt i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Bengan

Åhhhhh! Mamma kommer gråta sig till söms av lycka!

2012-03-06 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0