CA- life style


Sitter i labb-salen i skolan och skär ut små små pappersbitar, plötsligt känner jag en doft av mat. Vänder mig om. 3D-mannen har tagit fram ett litet pentry och ställt en konservburk med bönor på. Är jag förvånad? Absolut inte.



Projekt; bygg en boll. Jag byggden en blå boll. Den rullade faktiskt, den rullade så pass bra att jag kom på fjärde plats i klassen när vi hade ett race i backen utanför skolan.






Annars har vi hängt en del på stranden mellan återbesöken och gatutjänsten. Fördriver tiden på ett rätt så behagligt sätt.






Vi har hunnit med en drive in bio. LORAX stog på menyn.
Det var som i en film. Vi fällde upp backluckan, och där satt vi och frossa i mat, godis och dryck och bara njöt.
 



Hur roligt kan man ha det på en bio egentligen?



Vink vink från French Press. Ett kaffeställe som får Anna att rulla ögonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0